E-kniha Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí

Ukázka ke stažení

PDF

Rok vydání
2025
Stránek
248
Formáty
PDF
Vydavatel
Via
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-277-4397-1
PDF EAN
9788027766055
Autor knihy

Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí

Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.

399 Kč
Rok vydání
2025
Stránek
248
Formáty
PDF
Vydavatel
Via
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-277-4397-1
PDF EAN
9788027766055
Autor knihy