E-kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky

Ukázka ke stažení

PDF

Rok vydání
2025
Stránek
272
Formáty
PDF
Vydavatel
Via
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-277-4398-8
PDF EAN
9788027766086
Autor knihy

Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky

Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky

Po úspěchu světového bestselleru Jak se budují značky: co obchodníci nevědí nyní vychází kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky a nabízí čtenářům pokračování cesty směřující k promyšlenějšímu marketingu založenému na praxi.

Kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky se zabývá pilíři nákupního chování a výkonnosti značek – pilíři, na kterých lze vystavět důslednou strategii pro růst značky a efektivnější marketing.

Tato kniha nabízí velice přínosné rozšíření původních teorií předcházejícího dílu, a to zejména v oblastech, jako jsou rozvíjející se trhy, služby nebo luxusní značky. Důležitost budování penetrace uživatelů vidí jako primární motor růstu značky daleko spíše než zaměření na loajalitu. Na podporu všech svých tvrzení předkládá statistické důkazy a zpochybňuje konvenční marketingová „moudra“.

Tato kniha navždy změní vaše uvažování o marketingu.

399 Kč
Rok vydání
2025
Stránek
272
Formáty
PDF
Vydavatel
Via
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-277-4398-8
PDF EAN
9788027766086
Autor knihy