E-kniha Metody výzkumu médií

Ukázka ke stažení

PDF

Rok vydání
2010
Stránek
296
Formáty
PDF
Vydavatel
Portál
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-7367-683-4
PDF EAN
9788026202608
Autor knihy

Metody výzkumu médií

Metody výzkumu médií

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D., je vědeckým pracovníkem Centra mediálních studí FSV UK, přednáší zde analýzu mediálních obsahů a sociologii zpravodajství, analýzu médií pak na VOŠP. PhDr. Martina Vojtěchovská je zástupkyní šéfredaktora odborného týdeníku Marketing & Media.
284 Kč
Rok vydání
2010
Stránek
296
Formáty
PDF
Vydavatel
Portál
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-7367-683-4
PDF EAN
9788026202608
Autor knihy