E-kniha Velký slovník marketingových komunikací

Ukázka ke stažení

Mobi   ePUB   PDF

Rok vydání
2012
Stránek
272
Formáty
Mobi, ePUB, PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-4354-7
EPUB EAN
9788024782041
PDF EAN
9788024782034
Autor knihy

Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.
297 Kč
Rok vydání
2012
Stránek
272
Formáty
Mobi, ePUB, PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-4354-7
EPUB EAN
9788024782041
PDF EAN
9788024782034
Autor knihy