E-kniha Reklama

Ukázka ke stažení

PDF

Rok vydání
2010
Stránek
208
Formáty
PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-3492-7
PDF EAN
9788024774343
Autor knihy

Reklama

Reklama

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
229 Kč
Rok vydání
2010
Stránek
208
Formáty
PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-3492-7
PDF EAN
9788024774343
Autor knihy