E-kniha Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Ukázka ke stažení

Mobi   ePUB   PDF

Rok vydání
2011
Stránek
304
Formáty
Mobi, ePUB, PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-3527-6
EPUB EAN
9788024772998
PDF EAN
9788024772981
Autor knihy

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
339 Kč
Rok vydání
2011
Stránek
304
Formáty
Mobi, ePUB, PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-3527-6
EPUB EAN
9788024772998
PDF EAN
9788024772981
Autor knihy