E-kniha Marketing kulturního dědictví a umění

Ukázka ke stažení

PDF

Rok vydání
2008
Stránek
288
Formáty
PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-2724-0
PDF EAN
9788024767260
Autor knihy

Marketing kulturního dědictví a umění

Marketing kulturního dědictví a umění

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu.
319 Kč
Rok vydání
2008
Stránek
288
Formáty
PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-2724-0
PDF EAN
9788024767260
Autor knihy