E-kniha Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Ukázka ke stažení

PDF

Rok vydání
2007
Stránek
280
Formáty
PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-1535-3
PDF EAN
9788024767246
Autor knihy

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy.
319 Kč
Rok vydání
2007
Stránek
280
Formáty
PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-1535-3
PDF EAN
9788024767246
Autor knihy