E-kniha Marketing obchodní firmy

Ukázka ke stažení

PDF

Rok vydání
2008
Stránek
240
Formáty
PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-2049-4
PDF EAN
9788024766898
Autor knihy

Marketing obchodní firmy

Marketing obchodní firmy

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. A na závěr poznáte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.
271 Kč
Rok vydání
2008
Stránek
240
Formáty
PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-2049-4
PDF EAN
9788024766898
Autor knihy