E-kniha Marketing a management muzeí a památek

Ukázka ke stažení

PDF

Rok vydání
2005
Stránek
304
Formáty
PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-1104-1
PDF EAN
9788024763644
Autor knihy

Marketing a management muzeí a památek

Marketing a management muzeí a památek

Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů, jejich zřizovatelům, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu a studentům.
297 Kč
Rok vydání
2005
Stránek
304
Formáty
PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-1104-1
PDF EAN
9788024763644
Autor knihy