E-kniha Psychologie reklamy

Ukázka ke stažení

Mobi   ePUB   PDF

Rok vydání
2023
Stránek
360
Formáty
Mobi, ePUB, PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-271-3654-4
EPUB EAN
9788027168774
PDF EAN
9788027168767
Autor knihy

Psychologie reklamy

Psychologie reklamy

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
467 Kč
Rok vydání
2023
Stránek
360
Formáty
Mobi, ePUB, PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-271-3654-4
EPUB EAN
9788027168774
PDF EAN
9788027168767
Autor knihy