E-kniha Marketingový management destinací

Ukázka ke stažení

Mobi   ePUB   PDF

Rok vydání
2011
Stránek
208
Formáty
Mobi, ePUB, PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-3749-2
EPUB EAN
9788024772110
PDF EAN
9788024772103
Autor knihy

Marketingový management destinací

Marketingový management destinací

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.
229 Kč
Rok vydání
2011
Stránek
208
Formáty
Mobi, ePUB, PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-3749-2
EPUB EAN
9788024772110
PDF EAN
9788024772103
Autor knihy