E-kniha Public relations jako ovlivňování mínění

Ukázka ke stažení

Mobi   ePUB   PDF

Rok vydání
2012
Stránek
224
Formáty
Mobi, ePUB, PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-3926-7
EPUB EAN
9788024776392
PDF EAN
9788024776385
Autor knihy

Public relations jako ovlivňování mínění

Public relations jako ovlivňování mínění

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR.
253 Kč
Rok vydání
2012
Stránek
224
Formáty
Mobi, ePUB, PDF
Vydavatel
Grada
Distributor
Radioservis a.s.
ISBN
978-80-247-3926-7
EPUB EAN
9788024776392
PDF EAN
9788024776385
Autor knihy