Mluvené slovo Lean podnikání
Rok vydání
2016
Vydavatel
Progres Guru
Distributor
Radioservis a.s.
Celková délka
08:36:31
Interpret slova
Autor knihy

Lean podnikání

Lean podnikání

Podnikáte a pořád nemáte produkt, který funguje? Změňte svůj přístup a strategii Někdo se do podnikání vrhne spontánně po hlavě, jiný potřebuje důkladný a předem promyšlený plán. Nelze přesně říct, která cesta vás dovede k úspěšnému cíli, podstatné je neztrácet čas v slepých uličkách. Zdá se vám, že pořád jen bez efektu investujete své peníze, čas i energii? Přestaňte s tím a jděte na to jinak. Ani sebelepší nápad nezaručí, že lidé budou váš finální produkt chtít. Nejste věštec, ani kybernetický stroj předpovídající budoucnost. Zjistěte, co zákazníci chtějí dřív, než vám dojdou zdroje. Život je příliš krátký na to, abyste tvořili něco, co nikdo nechce. Rozvíjejte svůj nápad jiným způsobem a dostaňte ho na vrchol. Každá geniální myšlenka bývá zpočátku nenápadná. Zapojte zákazníky do procesu její realizace, konkurence si vás ani nevšimne. Zkuste podnikat „štíhle“ Ash Maurya v audioknize Lean podnikání navazuje na teorie „lean startup“, procesu vývoje zákazníka, nebo svépomocného financování startupu tzv. bootstrapingu. Osvojíte si díky němu konkrétní postupy, které vám pomohou v rozjezdu výdělečného podnikání. Naučíte se, jak lépe plánovat, zaměřovat problémy, testovat za pochodu a hlavně, jak rozpoznat hluché místo a obrátit svou pozornost jinam. Včas a bez zbytečných investic.

399 Kč
Rok vydání
2016
Vydavatel
Progres Guru
Distributor
Radioservis a.s.
Celková délka
08:36:31
Interpret slova
Autor knihy

Jednotlivé části

Úvod: Lean podnikání 00:01:48
Předmluva 00:12:07
Co je to štíhlé podnikání 00:09:44
Čemu vás tato audiokniha naučí 00:04:40
O mně: Ash Maurya 00:09:21
ČÁST PRVNÍ: Plán (metaprincipy) 00:31:36
Štíhlé podnikání v praxi 00:15:38
ČÁST DRUHÁ: Zdokumentujte svůj plán (vytvořte si vlastní Lean Canvas) 00:12:01
Problém a zákaznické segmenty 00:04:07
Návrh unikátní hodnoty 00:11:19
Kanály, které vás dovedou k zákazníkovi 00:14:07
Struktura nákladů 00:15:06
ČÁST TŘETÍ: Identifikujte nejriskantnější části svého plánu (stanovte si priority) 00:19:02
Připravte se na experimentování 00:31:06
ČÁST ČTVRTÁ: Systematicky svůj plán testujte (rozhovory se zákazníky) 00:18:08
Hledání potenciálních zákazníků 00:14:48
Rozhovory o problému 00:18:45
Rozumíte problému? 00:11:01
Rozhovory o řešení 00:09:31
Testování vašeho cenového modelu 00:09:24
Interview se zákazníkem metodou AIDA 00:20:38
Pusťte se do verze 1.0 00:23:53
Připravte se na měření 00:15:55
Interview o MVP 00:09:51
Ověřte životní cyklus zákazníka 00:11:04
Jste připraveni na uvedení produktu? 00:13:09
Nepřehánějte to s funkcemi 00:23:31
Změřte naplnění potřeby trhu svým produktem 00:13:00
A co trh a naplnění jeho potřeby? 00:10:59
Zajímat se intenzivně pouze o řešení je problém 00:21:57
Závěr 00:06:42
BONUSOVÝ MATERIÁL: Jak vybudovat nenáročný startup 00:09:15
BONUSOVÝ MATERIÁL: Jak dosáhnout souvislého toku ve štíhlém startupu 00:15:19
BONUSOVÝ MATERIÁL: Jak stanovit cenu produktu SaS 00:13:03
BONUSOVÝ MATERIÁL: Jak vytvořit reklamní stránku 00:09:47
BONUSOVÝ MATERIÁL: Jak začít s průběžným nasazováním 00:14:34
BONUSOVÝ MATERIÁL: Jak vytvořit konverzní report 00:07:15
BONUSOVÝ MATERIÁL: Slovníček pojmů 00:03:20

Více