- Rok vydání
- 2019
- Vydavatel
- Anag
- Distributor
- Radioservis a.s.
- Celková délka
- 06:46:44
- Autor knihy
- Daniel H. Pink
- Interpret slova
- Aleš Zbořil
Drive – Překvapivá pravda o tom, co nás motivuje!
Drive – Překvapivá pravda o tom, co nás motivuje!
- Rok vydání
- 2019
- Vydavatel
- Anag
- Distributor
- Radioservis a.s.
- Celková délka
- 06:46:44
- Autor knihy
- Daniel H. Pink
- Interpret slova
- Aleš Zbořil
Jednotlivé části
| Úvod – Záhadné hlavolamy | 00:22:04 | ||
| Část 1 – Kapitola 1 – Vzestup a pád | 00:05:03 | ||
| Triumf cukru a biče | 00:09:05 | ||
| Tři problémy s inkompatibilitou | 00:00:48 | ||
| Jak organizujeme to, co děláme | 00:09:51 | ||
| Jak přemýšlíme nad tím, co děláme | 00:08:02 | ||
| Jak děláme to, co děláme | 00:12:24 | ||
| Kapitola 2 - Sedm důvodů, proč metoda cukru a biče často nefunguje | 00:03:39 | ||
| Měně, než chceme | 00:02:35 | ||
| Vnitřní motivace | 00:07:00 | ||
| Vysoká výkonnost | 00:04:50 | ||
| Kreativita | 00:08:58 | ||
| Správné chování | 00:05:37 | ||
| Více toho, co nechceme | 00:00:52 | ||
| Neetické chování | 00:08:27 | ||
| Závislost | 00:06:16 | ||
| Krátkodobé myšlení | 00:06:22 | ||
| Cukr a bič - Sedm fatálních chyb | 00:01:39 | ||
| Kapitola 2A - A zvláštní okolnosti, kdy fungují | 00:20:29 | ||
| Kapitola 3 - Typ I a typ X | 00:09:07 | ||
| Síla abecedy | 00:07:36 | ||
| Typ I a typ X | 00:10:41 | ||
| Část 2 | 00:06:35 | ||
| Hráči, nebo figurky | 00:09:41 | ||
| Čtyři základní věci | 00:04:01 | ||
| Úkol | 00:09:38 | ||
| Čas | 00:08:22 | ||
| Způsob | 00:06:37 | ||
| Tým | 00:04:47 | ||
| Umění autonomie | 00:05:37 | ||
| Kapitola 5 - Mistrovství | 00:02:43 | ||
| Od poslušnosti k závazkům | 00:10:53 | ||
| Chytrá horákyně na nákladní lodi | 00:10:18 | ||
| Tři zákony mistrovství | 00:01:01 | ||
| Mistrovství je způsob myšlení | 00:07:22 | ||
| Mistrovství je bolest | 00:04:50 | ||
| Mistrovství je asymptotická | 00:02:36 | ||
| Kyslík pro duši | 00:08:21 | ||
| Kapitola 6 - Smysl | 00:04:51 | ||
| Motiv smyslu | 00:03:34 | ||
| Cíle | 00:04:57 | ||
| Slova | 00:04:54 | ||
| Strategie | 00:05:15 | ||
| Dobrý život | 00:11:32 | ||
| Část 3 – Typ I pro jednotlivce | 00:00:49 | ||
| Udělejte si „test proudění“ | 00:02:09 | ||
| Nejdříve si položte důležitou otázku | 00:01:34 | ||
| …a pak pokračujte méně důležitou otázkou | 00:01:39 | ||
| Udělejte to jako Sagmeister | 00:01:45 | ||
| Udělejte si přehled výkonnosti | 00:02:37 | ||
| Uvolněte se tak, že na to půjdete oklikou | 00:01:25 | ||
| Posuňte se o pět kroků blíže | 00:02:15 | ||
| Přečtete si stránku z Webbera | 00:01:24 | ||
| Vytvořte si svůj vlastní motivační plakát | 00:01:09 | ||
| Typ I pro organizace | 00:00:36 | ||
| Vyzkoušejte „20 procent času“ | 00:01:27 | ||
| Podporujte odměny typu „nyní když už“ mezi kolegy | 00:01:13 | ||
| Proveďte audit autonomie | 00:03:03 | ||
| Vzdejte se řízení | 00:02:09 | ||
| „Jaké máme vlastně poslání“ | 00:01:23 | ||
| Použijte Reichův test zájmen | 00:01:21 | ||
| Projekt vnitřní motivace | 00:01:01 | ||
| Podporujte ve skupinách úkoly pro Chytrou horákyni | 00:02:28 | ||
| Přeměňte příští firemní víkend na dny FedExu | 00:01:26 | ||
| Osvícená odměna za práci | 00:01:25 | ||
| Zajistěte interní a externí spravedlnost | 00:02:00 | ||
| Vyplácejte víc než průměrný plat | 00:02:06 | ||
| Pokud chcete měřit výkonnost | 00:02:21 | ||
| Typ I pro rodiče a učitele | 00:02:05 | ||
| Zadejte za domácí úkol třídílný test typu I | 00:01:38 | ||
| Udělejte si den FedExu | 00:01:23 | ||
| Vyzkoušejte vlastnoručně vytvořené hodnotící karty | 00:02:10 | ||
| Dávejte svým dětem kapesné | 00:01:47 | ||
| Chvalte… tím správným způsobem | 00:02:21 | ||
| Pomozte dětem vidět věci v širších souvislostech | 00:01:19 | ||
| Poslechněte si o těchto pěti školách typu I | 00:06:28 | ||
| Poučte se od těch, kdo do školy nechodí | 00:01:12 | ||
| Udělejte ze studentů učitele | 00:01:06 | ||
| Seznam četby pro typ I | 00:18:23 | ||
| Naslouchejte svým guru | 00:09:08 | ||
| Fitness plán pro typ I | 00:03:58 | ||
| Poděkování | 00:03:11 |
Více
Speciální nabídka -