Mluvené slovo Marketing menších a středních firem
Rok vydání
2014
Vydavatel
Meriglobe
Distributor
Radioservis a.s.
Celková délka
00:38:01
Autor knihy
Interpret slova

Marketing menších a středních firem

Marketing menších a středních firem

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu
249 Kč
Rok vydání
2014
Vydavatel
Meriglobe
Distributor
Radioservis a.s.
Celková délka
00:38:01
Autor knihy
Interpret slova

Jednotlivé části

Marketing menších a středních firem 00:38:01