- Rok vydání
- 2015
- Vydavatel
- Progres Guru
- Distributor
- Radioservis a.s.
- Celková délka
- 04:21:04
- Autor knihy
- Olga Medlíková
- Interpret slova
- Martina Procházková
Lektorské dovednosti
Lektorské dovednosti
Plná srozumitelných, konkrétních a osvědčených nápadů, tipů, triků a doporučení. Jak pracovat se skupinou i jednotlivcem, jak řešit obtížné a koplikované situace, metody učení a jejich použití. Hlavním záměrem bylo především popsat, co to znamená, jestliže v různých formulářích do kolonky povolání napíšete – lektor. Jelikož jde o povolání, které mnoho lidí provozuje jako osoba samostatně výdělečně činná, přidala autorka i kapitolu o důležitých aspektech samostatného lektorského podnikání. Pro interní lektory firem a institucí je to nad rámec jejich potřeby, ale třeba bude něčím zajímavá i pro ně. Důraz je kladen na klíčové schopnosti lektora a jeho zvládání vzdělávacího procesu. Zjistíte, proč a jak analyzovat vzdělávací potřeby, jak se připravit na vzdělávací akci a úspěšně zvládnout celý proces lektorování, jaké hry a další aktivizační prvky použít při vzdělávání, jak řešit komplikované situace a problémy nebo proč je důležité závěrečné hodnocení akce a jak je provést. Zkrátka vše, co jako lektoři potřebujete znát, abyste dosáhli viditelných výsledků.
- Rok vydání
- 2015
- Vydavatel
- Progres Guru
- Distributor
- Radioservis a.s.
- Celková délka
- 04:21:04
- Autor knihy
- Olga Medlíková
- Interpret slova
- Martina Procházková
Jednotlivé části
| Úvod | 00:05:03 | ||
| Kapitola první: Co to znamená když aneb Čím chci být | 00:08:57 | ||
| Kapitola druhá: Jsem lektor aneb Hlavní kompetence lektora | 00:13:48 | ||
| Kompetence lektora | 00:06:11 | ||
| Kapitola třetí: Začátek je klíčový aneb Analýza vzdělávacích potřeb | 00:15:49 | ||
| Kapitola čtvrtá: Příprava je základ aneb Didaktika a metodika vzdělávací akce | 00:13:02 | ||
| Workshop | 00:14:01 | ||
| Kapitola pátá: Jedeme aneb Proces vzdělávací akce | 00:22:07 | ||
| Proces učení - Metody učení | 00:11:46 | ||
| Kapitola šestá: Hry, Hrátky a Icebreakery aneb Aktivizační prvky | 00:14:57 | ||
| Hrátky | 00:16:38 | ||
| Případové studie - Modelové situace - Simulace - Videotrénink | 00:15:35 | ||
| Kapitola sedmá: Řešíme problémy aneb Komplikované situace | 00:14:55 | ||
| Obtížné situace a jejich řešení | 00:16:36 | ||
| Kapitola osmá: Hodnocení je zapotřebí aneb Evaluace jako výstup akce | 00:14:04 | ||
| Kapitola devátá: Zádrhele a kotrmelce aneb Čemu se má lektor vyhnout | 00:25:19 | ||
| Kapitola desátá: Podnikám jako lektor aneb Marketing | 00:14:57 | ||
| Propagace služeb | 00:15:21 | ||
| Pár slov závěrem | 00:01:58 |
Více